Споживачі ТМ «Яготинське для дітей» рятують дитячі серця

10 липня 2018

В рамках другого етапу благодійної акції ТМ «Яготинське для дітей», мережі «Фора» та Українського журналістського фонду було врятовано серця трьох маленьких україночок. В період проведення спільного проекту з кожної одиниці продукції дитячого бренду, яку купували споживачі в торговій мережі «Фора», відраховувалось по 1 грн.

«Ми вдячні кожному споживачеві ТМ «Яготинське для дітей» за підтримку нашої благодійної акції. Адже, завдяки вам, ми мали змогу зібрати майже 150 тисяч гривень, за рахунок яких дівчаткам зробили операції на серці в Національному інституті ім. М. М. Амосова та Київському інституті серця», — зазначила маркетинг-директор ГК «Молочний альянс» Наталя Шадріна.

Також на днях було врятовано ще одне серденько: маленького хлопчика — Євгена Малнацького. Завдяки спільним зусиллям ГК «Молочний альянс», Уфонду та Фонду «Допомагати просто», було зібрано 78 110 грн. на операцію. 

«Євгену потрібна була операція із закриття протоку ендоваскулярним способом із застосуванням онклюдеру. Після  цієї операції хлопчик зможе швидко відновитися та продовжити вести активний спосіб життя», — розповів завідувач відділенням ендоваскулярного лікування вроджених і набутих вад серця Національного інституту імені М. М. Амосова Ігор Дитковський.

На операцію Євгену перерахував кошти ТДВ «Баштанський сирзавод», що входить до ГК «Молочний альянс», а від ТМ «Яготинське для дітей» хлопчина отримав корисні подарунки та смаколики.

Нагадаємо, у 2017 році в результаті зібраних коштів, в рамках благодійної акції «Серце б»ється завдяки…», три дитини із вродженими вадами серця також отримали шанс на здорове життя.

Довідка: в Україні щороку народжується понад 4000 дітей із вродженими вадами серця. Більшості з них необхідна операція. Лікарням не вистачає коштів із держбюджету, щоб надати допомогу кожному, хто цього потребує.