ТМ «Яготинське для дітей» створила новий рекламний ролик з сирком в головній ролі

10 квітня 2019

Український бренд дитячої молочної продукції «Яготинське для дітей» випустив новий рекламний ролик, в якому розповів про всі процеси виробництва продукції однойменної торгової марки. Головним героєм ролика став кисломолочний сирок, який знайомить телеглядача з підприємством і продукцією, яка на ньому випускається.

«При розробці концепції для нової рекламної кампанії ми мали донести до нашого споживача інформацію щодо корисних властивостей, високої якості та натуральності продукції бренду «Яготинське для дітей», яку вироблено в Україні, спеціально для дітей. Саме тому адаптація відомого з дитинства віршика «Ходить гарбуз по городу...», який був озвучений дитячими голосами з відповідним музичнім супроводом, нам здалася органічною. І у підсумку, ми отримали добру дитячу історію про сирок, який «ходить по дитячому заводу» і за допомогою інших продуктів розповідає телеглядачам про унікальні властивості продукції ТМ «Яготинське для дітей», — розповідає маркетинг-директор ГК «Молочний альянс» Наталя Шадріна.

Новий рекламний ролик для бренду «Яготинське для дітей» знімала креативна продакшен-компанія UTC Film. Робота над проектом тривала протягом декількох місяців. У підготовці була задіяна творча група з 10 художників і 15 фабрікаторов, які «з нуля» виробили тисячі деталей.

«Ми створили з паперу близько 500 штук маленьких баночок і пляшечок всієї лінійки продукції „Яготинське для дітей“ — сирки, йогурти, кефір, молоко, які, у підсумку, їздили на конвеєрі. А ще 98 штук хмаринок для екстер’єру заводу і 280 штук різних фруктів, які є наповнювачами в сирках та йогуртах. Команда UTC FILM придумала безліч абсолютно унікальних механізмів для того, щоб кожен об’єкт рухався, працював і виконував свої завдання. Творці розробили і надрукували на 3D принтерах унікальні шестерінки, тяги, які були оснащені моторами і, навіть, програмували їх для того, щоб кожен працював за певним алгоритмом. Два місяці, а точніше близько 950 годин, провели креативники в майстерні продакшена, де і було створено світ, в якому є свої герої, своя атмосфера і головне — душа», — зазначив арт-директор і режисер проекту Володимир Веселов.

Хочеться відзначити, що в даній роботі команда відмовилася від комп’ютерної графіки, тому що головною метою було показати «справжній» завод з «живими» процесами всередині. Завдяки цьому, нова історія про натуральні продукти для дітей від бренду «Яготинське для дітей» вийшла максимально натуральною і справжньою!